Blog van Yvonne

Hallo, Ik ben Yvonne en ik hobby graag. Ik ben getrouwd met Jan. Samen knutselen we graag aan ons huis en met mijn kleindochter Stephanie van 12 hobby ik graag in mijn speciale Hobbykamer waar van alles te vinden is zoals papier, plaatjes, verf, lapjes, en nog veel meer. Mijn andere kleindochter Skye woont in Engeland en is 8 jaar. Als ze hier op bezoek zijn dan is het al gauw een nog grotere bende op mijn kamer dan dat het normaal al is.

zondag 3 maart 2013

Kaart die iedereen kan maken





Deze kaarten zijn leuk om te maken. Het resultaat is altijd leuk.
Op elkaar afgestemde restjes papier in blokjes en rechthoeken knippen
en ze in een rondje opeen kaart plakken en met de naaimachine er twee rondjes
overheen stikken. Het hoeft niet eens netjes.
Een moois strik eromheen en op een dubbele kaart plakken.
Zo zie je het stikwerk niet meer aan de binnenzijde van de kaart.




4 opmerkingen:

  1. vind ik een heel goed idee gelijk je restjes op ruimen en vind ze heel erg leuk

    liefs Dili

    ps dankje wel voor je leuke reacties van de letters

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel erg leuk. Ook leuk om dit met bv mijn moeder te maken, en ik heb weer wat restjes minder. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, en zo'n leuk idee!!En nog bedankt ervoor, hij staat te pronken op m'n kast!!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yvonne, ik zag net je schattige kaartje bij krea2day staan en werd gelijk nieuwsgierig, ik ga je volgen hoor, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen