Blog van Yvonne

Hallo, Ik ben Yvonne en ik hobby graag. Ik ben getrouwd met Jan. Samen knutselen we graag aan ons huis en met mijn kleindochter Stephanie van 12 hobby ik graag in mijn speciale Hobbykamer waar van alles te vinden is zoals papier, plaatjes, verf, lapjes, en nog veel meer. Mijn andere kleindochter Skye woont in Engeland en is 8 jaar. Als ze hier op bezoek zijn dan is het al gauw een nog grotere bende op mijn kamer dan dat het normaal al is.

donderdag 28 februari 2013

Geboorteschoentje

Dit schoentje heb ik gemaakt voor een kennis die het cadeau wilde geven.
Vroeger maakte ik ze voor mijn eigen familie maar tegenwoordig worden er binnen mijn 
mijn familie geen baby's meer verwacht.
Nu maak ik ze in opdracht. Toen ik nog werkte voor de winkel maar nu voor
iedereen die een leuk en orgineel geboorte cadeautje willen geven.




Ik begin met het geboortekaartje uit te knippen.


Stukjes die ik te kort heb knip ik uit een ander stukje kaart en naai het
aan elkaar.


Ik sla er gaatjes  en nestels in. Strikje erin en een 
plastic ei van 10 cm erom.



Daarna pak ik het in in plastic folie en het is klaar voor de 
kersverse ouders. 



                               

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig schoentje!! Zo'n leuke manier om een geboortekaartje te bewaren!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ik had 5 jaar terug een geboorteschoen in een ei gekregen, maar het schoentje is gesnruveld en het ei heb ik nog. Hoe duurt kost alleen het schoentje?

    BeantwoordenVerwijderen