Blog van Yvonne

Hallo, Ik ben Yvonne en ik hobby graag. Ik ben getrouwd met Jan. Samen knutselen we graag aan ons huis en met mijn kleindochter Stephanie van 12 hobby ik graag in mijn speciale Hobbykamer waar van alles te vinden is zoals papier, plaatjes, verf, lapjes, en nog veel meer. Mijn andere kleindochter Skye woont in Engeland en is 8 jaar. Als ze hier op bezoek zijn dan is het al gauw een nog grotere bende op mijn kamer dan dat het normaal al is.

zondag 24 februari 2013

Happy birtday







Even een kaartje gemaakt voor de verjaardag van mijn zus.
Een plaatje gekleurd en bloemetjes erbij.
Mijn fantasie ging vandaag niet verder.




4 opmerkingen:

  1. Nou je fantasie was toch niet echt bevroren!!! Ik vind je kaart echt heel leuk!! Maar ik zie je van de week langs komen?????
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die kaart groen met een prachtige bloem. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart....meer heeft het ook nodig, vind ik.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou ik vind het een hele mooi kaart hoor

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen