Blog van Yvonne

Hallo, Ik ben Yvonne en ik hobby graag. Ik ben getrouwd met Jan. Samen knutselen we graag aan ons huis en met mijn kleindochter Stephanie van 12 hobby ik graag in mijn speciale Hobbykamer waar van alles te vinden is zoals papier, plaatjes, verf, lapjes, en nog veel meer. Mijn andere kleindochter Skye woont in Engeland en is 8 jaar. Als ze hier op bezoek zijn dan is het al gauw een nog grotere bende op mijn kamer dan dat het normaal al is.

zondag 17 maart 2013

Kaartmapje





Dit eenvoudige geldmapje  heb ik al een poosje 
geleden gemaakt.
Met verschillende grote bloemponsen en een knoop
kom je al een eind. Een mooi lintje en een 
vetertje en hij is klaar.


5 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonnen,
    heel leuk je geldmapje, is toch leuker om te geven dan gewoon geld in een envelop..mooi gedaan.. groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geldmarkten, zo heb je gelijk iets persoon
    Ijls. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk mapje!!, goed idee voor ons clubje!!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Yvonne, wat een schattig mapje, veel leuker als je geld wilt geven dan een gewone envelop, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen