Blog van Yvonne

Hallo, Ik ben Yvonne en ik hobby graag. Ik ben getrouwd met Jan. Samen knutselen we graag aan ons huis en met mijn kleindochter Stephanie van 12 hobby ik graag in mijn speciale Hobbykamer waar van alles te vinden is zoals papier, plaatjes, verf, lapjes, en nog veel meer. Mijn andere kleindochter Skye woont in Engeland en is 8 jaar. Als ze hier op bezoek zijn dan is het al gauw een nog grotere bende op mijn kamer dan dat het normaal al is.

vrijdag 14 november 2014

Kerstkaart met trapjes

Deze kerstkaart heb ik op de blog van Ditta gezien
en ik vond deze erg mooi. Zelf had ik de letters kerst
gekocht dus moest ik de kaart aanpassen op 5
trapjes. 





Op de voorkant  heb ik een stempel gebruikt.
En een bloem die we laatst met vriendinnen hebben 
gemaakt




De figuren op de linkerkant heb ik uitgesneden met
de Cricut en heb de cartrids Christmas gerbruikt.



Aan de rechterkant stencils van Marianne.
De kantstrookjes zijn bij de Wibra gekocht




1 opmerking:

  1. Hij is gaaf!!, Nu nog even de foto naar Noor! mailen, ook mee doen met die wedstrijd hoor!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen