Blog van Yvonne

Hallo, Ik ben Yvonne en ik hobby graag. Ik ben getrouwd met Jan. Samen knutselen we graag aan ons huis en met mijn kleindochter Stephanie van 12 hobby ik graag in mijn speciale Hobbykamer waar van alles te vinden is zoals papier, plaatjes, verf, lapjes, en nog veel meer. Mijn andere kleindochter Skye woont in Engeland en is 8 jaar. Als ze hier op bezoek zijn dan is het al gauw een nog grotere bende op mijn kamer dan dat het normaal al is.

woensdag 11 december 2013

Kerstkaart 2013


Dit vond ik wel een leuke kaart. Ik had nog
een stapeltje ribbelkarton. Ooit eens gekregen en nooit iets mee 
gedaan. 





2 opmerkingen:

  1. En hij is inderdaad heel leuk! Ik geniet er de hele dag van.....
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt superleuk, echt een leuk effect geeft dat ribbelkarton, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen