Blog van Yvonne

Hallo, Ik ben Yvonne en ik hobby graag. Ik ben getrouwd met Jan. Samen knutselen we graag aan ons huis en met mijn kleindochter Stephanie van 12 hobby ik graag in mijn speciale Hobbykamer waar van alles te vinden is zoals papier, plaatjes, verf, lapjes, en nog veel meer. Mijn andere kleindochter Skye woont in Engeland en is 8 jaar. Als ze hier op bezoek zijn dan is het al gauw een nog grotere bende op mijn kamer dan dat het normaal al is.

vrijdag 18 oktober 2013

Zonnebloemkaart



Voor deze kaart had ik deze zomer al de bloemen gemaakt.
Maar nu pas afgemaakt.
De bloemen zijn gemaakt met een bekende wat oudere pons die in 
verschillende maten te koop was. Je plakt er drie op elkaar en de 
bladeren zijn ook gemaakt van een bloem waar ik de bladeren vanaf 
geknipt heb. Het hartje van de bloem heb ik met de cricut gesneden
omdat ik geen pons had in die maat.
Een steentje erop en klaar is kees.



2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart Yvonne, erg leuk gedaan.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, die is leuk!!! Wat een gezellige kaart met die zonnebloemen!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen