Blog van Yvonne

Hallo, Ik ben Yvonne en ik hobby graag. Ik ben getrouwd met Jan. Samen knutselen we graag aan ons huis en met mijn kleindochter Stephanie van 12 hobby ik graag in mijn speciale Hobbykamer waar van alles te vinden is zoals papier, plaatjes, verf, lapjes, en nog veel meer. Mijn andere kleindochter Skye woont in Engeland en is 8 jaar. Als ze hier op bezoek zijn dan is het al gauw een nog grotere bende op mijn kamer dan dat het normaal al is.

zondag 14 april 2013

Vouwkaart





Dit is de vouwkaart die ik samen met Ditta en Dili heb gemaakt.
Het was ontzettend gezellig om dit samen te doen.
Het plaatje is van Janet K en het design  papier uit een blok van K&C.
Het basis papier is papicolor.






5 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Wat zijn ze prachtig de plaatjes van Janet,ik heb met dit plaatje ook een kaart gemaakt..Jouw kaartje is ook weer mooi gedaan, leuk model..lieffff,
    Fijne zondag,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is die Yvonne, ik had de kaart volgens mij al van Ditta gezien, ik vind het echt een kunstwerkje hoor, erg mooi, groetjes en een fijne zondag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van jou is heel mooi geworden, wat leuk dat je zo drie heel verschillende kaarten krijg!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is super mooi geworden Yvonne

    en ik vond hele gezellig dag op naar de volgende keer

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen